    From: "HANA" <h...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Przyłącze do sieci wodociągowej
    Date: Sun, 18 May 2014 01:33:38 +0200

    Użytkownik "Marcin" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:9d7af6bb-66bf-4712-aad0-295c38987381@googlegrou
    ps.com...
    Ostatnimi czasy wziałem się za załatwianie różnego rodzaju planów, warunków
    technicznych potrzebnych aby rozpocząć bardziej stanowcze ruchy celem
    wybudowania domu.

    Wystąpiłem więc do ZIMu o warunki techniczne przyłączenia do sieci wodno /
    kanalizacyjnej i o ile z kanalaizacją nie ma problemu, to z wodociągami
    okazuje się, że jest.

    Działka jest otoczona istniejącymi zabudowaniami, przyłącze wodociągowe
    dostępne w odległości 60m. Pomimo to decyzja odmowna, uzasadnienie "brak
    sieci wodociągowej w pobliżu umożliwiającej zaopatrzenie" - to jest całość
    uzasadnienia.

    Z rozmowy w ZIMie dowiedziałem się, że istniejąca sieć jest na tyle stara,
    ze odgórnie zapadła decyzją o nie podłączaniu nowych odbiorców. W ciągu
    najbliższych 5 lat nie jest planowana żadna inwestycja w tym rejonie, która
    mogłaby cos w tym względzie zmienic.

    Teren działki objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego
    od ponad 10 lat, jest to teren przeznaczony pod zabudowę jednorodzinną.

    Sąsiedzi którzy wybudowali się ostatnio korzystają ze studni głębinowej.

    To co średnio mi się spodobało, to brak jakiegokolwiek uzasadnienia decyzji
    odmownej na piśmie, brak konkretnej informacji co jest powodem odmowy (zbyt
    niskie cisnienie, jeżeli tak to jakie jest obecnie itd. bo w sumie cięzko mi
    sobie wyobrazić inny sensowny powód).

    I konkretnie pytanie już do szanownych rozmówców, czy ktoś z was spotkał się
    z podobnym przypadkiem? W jaki sposób powinienem się odwołać od decyzji?

    Olac ich i rob swoja studnie
    po badaniach decyzja czy ze stacja uzdatniania czy bez.
    Zawsze bedziesz mial czym podlewac ogrodek
    bo swoja woda nawet uwzgledniajac koszt pradu u hydroforu jest tansza.
    No stacja uzdatniania to juz inna bajka...

    --
    pozdrawiam
    Andrzej