  • Data: 2019-02-22 08:44:46
    Temat: Re: Przyłącze gazowe moc itp
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 21 lutego 2019 23:03:30 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Telefonu na infolinie PGNiG nie możesz znaleźć czy jak? Bo tam od ręki
    > by Ci pani powiedziała.
    Zapytanie wysłałem mailem jeszcze przed tym jak tu na grupie post wstawiłem
    Ciekawiło mnie czy odpowiedz z PGNIGE będzie zbieżna z tym co się tu ew dowiem
    A co do jakości informacji z infolini- jakiś czas temu na moje zapytanie w Energa czy
    licznik który mam uwzględnię w G12W tez dni świąteczne typu 1 maja dostałem 3
    odpowiedzi. Dwie że uwzględniania, jedna ze nie
    Dwa razy dzwoniłem jednego dnia i trzeci raz nazajutrz.
    Za kilka dni uzyskałem odpowiedz pisemna że uwzględnia.