    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pyt o piony
    Date: Mon, 2 Dec 2013 17:45:19 +0100

    Użytkownik "Jurek77" napisał w wiadomości grup

    "Ergie" <e...@s...pl> wrote:

    > Chyba musze poszukać innego czytnika :(

    Koniecznie bo znowu zżarło (poprawiłem ręcznie by móc Cię zacytować). Jak
    nie możesz używać normalnego czytnika to chyba już lepiej używać googla.

    > W sumie masz rację koszt niewielki a po co później się martwić.
    > W takim razie może na poddasze też dać 32?

    Po co? Pewnie tam masz prysznic, wannę i umywalkę z czego jednocześnie
    używane będzie tylko jedno urządzenie ewentualnie dwa (np. napełnianie wanny
    podczas mycia zębów).

    20'tka spokojnie wystarczy. Ze szkolenia pamiętam taki szereg:
    16 - jedno urządzenie,
    20 - trzy urządzenia,
    25 - pięć urządzeń.

    I to się sprawdza na tyle że ZTCW dla tak małych instalacji projektanci też
    tego nie liczą tylko tak przyjmują.przyjmuje.

    Pozdrawiam
    Ergie