    From: QbaB <q...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pytanie o domy z płyt keramzytowych
    Date: Mon, 23 Aug 2010 02:18:59 -0700 (PDT)

    On 22 Sie, 11:24, janusz_kk1 <j...@o...pl> wrote:

    > No marnie jest bo to jestjeden z najsłabszych materiałów, budowałem tym
    > kiedyś i pamiętam że osadzenie drzwi to była makabra, trzeba specjalne
    > długie
    > kołki. U ciebie to skończy się listwą mocowana do ściany i dopiero do niej
    > przykręcone szafki, keramzytowa ścian jest tylko trochę lepsza od
    > gips-karton-u
    >
    > pytam hipotetycznie wstępnie interesując się wybudowaniem> takiego domu.
    >
    > Zrób normalnie z gazobetonu, będziesz miał tanio, ciepło a dobra
    > ekipa ci to szybko zrobi.
    >
    > --
> [...]

    Ja budowałem z pustaków keramzytowych i niezgodze się że to słaby
    materiał. Te pustaki ktore miałem sa na prawdę pancerne, na pewno
    wytrzymalsze od każdej ceramiki. Mocniejszy jest chyba tylko lity
    beton i silka.
    Zapewnoe zależy to od zastosowanego cementu i keramzytu ale chyba nie
    mozna zakładać że to slaby materiał. U mnie jedne drzwi zewnetrzne
    montowane były na 4cm kołki.
    Szafki mam z IKEA i ich nie da się zamontowac na listwie , są
    bezpośrednio kołki w ściane i sie trzyma (te kołki maja chyba 6cm)
    Pzdr
    QbaB