  • Data: 2009-11-13 10:30:34
    Temat: Re: Pytanie o koszty podpiwniczenia
    Od: Slawek <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wysłałem Ci PW, ale chyba nie odbierasz.
    podaj mi na @ swoj kontakt, to wyślę Ci wizualkę projektu jaki ja mam
    też na działkę 17,5 m szerokości- dom ma 180m, w tym poddasze o pełnej
    wysokości (trochę taki prowansalski styl), do tego garaż na 2 auta,
    projekt robili mi dwaj dobrzy architekci moi znajomi, więc trochę się
    przyłożyli. Konstrukcja jest bardzo prosta i niedroga, bo sam
    projektowałem. Żadnych z dupy wykuszów, balkoników itp wynalazków. Do
    tego naprawdę ładna bryła.