    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pytanie o uszczelniacz dekarski.
    Date: Sun, 24 Oct 2010 20:48:03 +0200

    Użytkownik "tarnus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i9v8dk$22hc$1@news2.ipartners.pl...
    > Ten taki co śmierdzi jak nitro. Czy rozpuszcza styropian?
    > Na opakowaniu pisze że nadaje się do tego i owego oraz także do papy więc
    > może styropianu nie ruszy?
    > Zrobiłem próbkę na kawałku styro i niby nic się nie dzieje ale kto wie jak
    > to się długoczasowo zachowa?

    Zwykle jak cos nie nadaje sie do styropianu to jest to wyraznie na
    opakowaniu napisane przy tego typu preparatach. Osobiscie do dachu polecam
    Soudala bo inne po roku mi sie wykruszyly i chyba nie smierdzi jak nitro.
    Generalnie nie slyszalem, zeby tego typu silikony a raczej uszczelniacze
    robily cos ze styropianem. Do klejenia styropianu gdyby co lepiej uzyc kleju
    montazowego wystepujacego w podobnych opakowaniach.

    Pozdro.. TK