    From: "tarnus" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pytanie o uszczelniacz dekarski.
    Date: Tue, 26 Oct 2010 22:19:37 +0200

    news:ia7aj2$b4v$1@news.onet.pl...

    > No to nie wiem co Ci sie trafilo. Soudal akurat jesli chodzi o ten
    > uszczelniacz jest jak wiesc niesie niedoscigniony i przy tym drozszy. Ja
    > mialem inne doswiadczenia podobnie jak Ty z pekajacym silikonem ale nie
    > Soudala. Od tamtej pory uzywam wylacznie Soudala do pierwszego zonka. :-)

    Majster jak robił okucia to kazał mi kupić uszczelniacz dekarski. W slepie
    poprosiłem o najleszy. Cena była oczywiście wyższa niż innych.
    Majster jak zobaczył to kiwnął z uznaniem że dobra firma.
    Po dwóch latach okucie blacharskie komina zaczęło przeciekać i jak wlazłem
    na dach to zauważyłem że cały odcinek od strony słońca spękął. Nałożyłem na
    to drugą warstwę jakiegoś innego producenta. Jak narazie jest OK.
    Może tamten to była jakaś podróba?

    Marek