  • Data: 2020-05-13 08:25:47
    Temat: Re: Radzimy sobie
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.05.2020 o 21:14, Kadar pisze:
> [...]
    korzysta z dostępnych możliwości prawnych by ograniczyć podatkowe skutki tego ze w
    ogóle pracuje.

    > Przecież to bardzo łatwo unormować. W wielu krajach już dawno sobie z tym
    poradzili.

    oczywiście że tak, wystarczy to zalegalizować.

    W UK:
    - samozatrudnienie czy umowa na 0h (czyli śmieciówka) w pełni legalne
    (ale na etacie chorobowego też masz płacone grosze i dopiero od 4 dnia)
    - to ja się dogaduję z pracodawcą na warunki: czy chcę pracować 8, 12
    czy 16h dziennie; czy za nadgodziny chcę 150, 200, czy 80%; żaden urząd
    mi nie narzuca, że po 24h pracy muszę zrobić 6h odpoczynku ;)
    - podstawowej emerytury wszyscy dostaniemy tyle samo - niezależnie od
    zarobków, żona z dziećmi w domu ma liczony czas przepracowany do
    emerytury i ma ubezpieczenie

    Lukasz