  • Data: 2019-05-19 16:03:06
    Temat: Re: Randap
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.05.2019 15:19, KIKI pisze:

    > Rośnie tego paskudztwa tyle. Czasem potrzeba wypryskać to bierzesz
    > lokalsa spod sklepu, dajesz zbiornik na plecy z pompką i koncentrat i
    > niech jedzie.

    Już widzę jak dajesz ten zbiornik na plecy - przed wylotem pszczół
    (rano), lub po ich powrocie do ula (wieczorem). Albowiem jak mówi
    prasłowiańskie przysłowie: kto z kim przestaje, takim się staje.

    Ja rozumiem jeszcze chłopa polskiego: truje, gdzie się da, by więcej
    zebrać, bo to na sprzedaż. Ale we własnym ogrodzie, wokół domu zabijać
    wszystko co się rusza w trawie i na grządce a potem jeść warzywa
    i owoce po hasłem "zdrowe, bo własne"?