    From: maniek4 <r...@a...tyb>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Regulacja podłogówki rotametrami
    Date: Fri, 24 Nov 2017 14:12:04 +0100

    W dniu 2017-11-24 o 13:19, quent pisze:

    > No więc niechętnie chodzisz po dżemik ;-DDD

    Zdecydowanie czuc, ze nie jest to podloga ogrzewana, kiedy wchodzi sie
    bosa stopa. Ale potrzebny czas na wejscie po dzemik jest na tyle krotki,
    ze na zimna posadzke wlasciwie nie zwraca sie uwagi. No ale tak ma byc.
    Chcac zeby w spizarni bylo chlodniej nie da sie jednoczesnie grzac
    posadzki i utrzymywac niska temperature.

    Pozdro.. TK