    From: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Regulator do podłogówki - problem czujnika
    Date: Thu, 20 Nov 2014 07:39:36 +0100

    Irek.N. wrote:

    > Tak, typowa podłogówka zasilana gorącą wodą.
    > Niestety niczego to nie zmienia, nadal kucie i to chyba jeszcze
    > większe. Wymyśliłem sobie, że każdy pokój (korytarz też) ma swój
    > regulator, a rozdzielacz (w którym jest dostęp) mam tylko w jednym
    > miejscu.
    > Da się przewidzieć jakie będą skoki temperatury w obu
    > rozwiązaniach -
    > bazując na doświadczeniu? Z grubsza oczywiście.

    nie da się, ale jeżeli masz jakieś ograniczenie temp zasilania
    podlogówki ( a powinieneś mieć) to możesz wstawić tam dodatkową
    regulację ( a jakbyś to spiął z jakimś układem pogodowym to byłoby
    najlepsze)
    w tym układzie ja osobiście bym nic nie kuł tylko zostawił jak jest,
    układ wodny jest na tyle szybki że da radę to opanować