    From: "KS" <B...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Reklamacja betonu
    Date: Mon, 23 Jul 2012 07:23:24 +0200

    > a jak masz zamiar udowodnić że ten beton nei spełnia normy bez
    > ekspertyzy.
    >
    > Masz wylaną próbkę?

    Nie mam próbki. Ale mogę wyciąć kawałek.
    Właśnie chcę "zwizualizować" gościowi że nie opłaca mu się uchylać od
    odpowiedzialności.
    Chciałbym wiedzieć jaka jest najprostsza procedura której on nie
    będzie mógł podważyć i jakie są jej konsekwencje dla niego.
    Mam nadzieje że do niej nie dojdzie i facet wypłaci kasę bez sądów
    itd. Mogę mu wyciąć próbkę tego niby B30.
    Nie ma żadnego nadzoru nad wytwórcami betonu? W końcu mogłem z tego 1m
    wylać super ważny podciąg i mógłby spaść mi na głowę.