  • Data: 2020-08-10 20:17:59
    Temat: Re: Roundup
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10.08.2020 20:07, WS wrote:

    > ;) Przeciez to jest bez sensu... toto stosuje sie na "zielone",
    > czyli niczego nie nalezy wycinac, tylko spryskac liscie

    Nie prawda. Dzwoniłem do przedstawiciela Monsanto i mi wyjaśnił co
    zrobić z z samosiejkami krzaczorów, które odrastają. 1:1 z wodą i jak
    piłą łańcuchową przejedziesz to od razu nakładasz pędzlem. Tylko ten
    Roundup koncentrat 470. Wyrastały pędy obok, bo korzenie ciągną się
    poziomo po 2-3 metry czasem. To co wycięte i zasmarowane jest teraz
    zpruchniałe.

    Najgorsze są takie chwasty, niebędące drzewkami.