  • Data: 2020-10-22 15:32:39
    Temat: Re: Ryby w szambie - czym uszczelnić przeciek.
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ale ja pytam o co innego: czy lubisz jeść zestresowane ryby?
    Gupiki to był pomysł niejednego na KRUS czy skarbówkę wałkowany lata temu na pl rec
    akwarystyka (kilkaset litrów trzeba było mieć,
    żeby była "hodowla", liczono czy stropy w bloku tyle wytrzymają ;)).
    W ostatnim trzecim roku wysyłam teścia nad stawy.

    -----
    > Nie bardzo chce mi się z tobą gadać o gupikach, ale w 2-gim roku mam juz 50 ryb max
    0,7 kg.