    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>
    Subject: Re: Rzutnik mam i ja :-)
    Date: 19 Oct 2021 17:54:33 GMT

    Jest Tue, 19 Oct 2021 19:11:23 +0200, Mateusz Bogusz pisze:
    > Haha! 5 tygodni! Dzisiaj...już nie działa :-(
    > Diody oznajmiły "problem z lampą".

    O kurczę, to słabo. :(

    > Ale żeby niektórzy już się nie zsikali ze szczęścia, to poczekajmy co
    > powie serwis. Zadzwoniłem na infolinie Epsona, miły pan o wszystko
    > wypytał, poprosił o zapakowanie do pudełka i jutro ma zjawić się kurier
    > po paczkę.
    > Jak znam życie, to nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Zobaczymy.

    Miejmy nadzieję, że naprawią bez szemrania. Ja w sumie z serwisu jestem
    zadowolony, lampę wymienili, wyczyścili filtr, wszystko w miarę sprawnie
    (aczkolwiek ja swój odwiozłem do sklepu - trochę bałem się wysyłać). A,
    jeszcze napisali na karteczce, żeby zwracać szczególną uwagę na czystość
    filtra, bo projektor może się przegrzać. Nie wiem czy to taki standard,
    czy może mój filtr wzbudził u nich jakąś szczególną odrazę. :)

    k.