    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 19 Oct 2021 15:10:28 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Rzutnik mam i ja :-)
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 13 października 2021 o 14:53:00 UTC+2 Mateusz Viste napisał(a):
    > Jeśli ten termistor jest umiejscowiony w najcieplejszej, górnej części
    > projektora, to po obróceniu urządzenia znajdzie się nagle w
    > najchłodniejszym miejscu i będzie mu ledwie letnio kiedy elektronika
    > kilka cm nad nim będzie się gotowała.
    > Nie daje wyboru, tylko po prostu nie ma skąd się dowiedzieć, że jest na
    > takiej a nie innej wysokości.
    >
    > Mateusz
    Pierdolisz bzdury jak rzadko który. Mam projektor w tej samej obudowie inny model. Od
    pierwszej minuty pracuje do góry nogami w trybie Eco. Nic się nie przegrzewa.
    Oryginalna lampa wytrzymała 11 tysięcy godzin i jeszcze świeciła jak ja wymieniałem
    na chińska podróbe. Podróba już wyswiecila 662 godziny w trybie Eco. Miałem ten model
    co się popsuł. Po krótkim czasie wysiadła w nim lampa. Pojechał do naprawy
    gwarancyjnej. Wrócił ze świecącą i zaraz się znowu popsuła lampa. Jak zaniosłem to
    zaproponowali zwrot kasy albo za drobną dopłatą wymianę na ten co teraz mam bo market
    wycofywał wszystkie egzemplarze tego modelu bo wysiadały nich bardzo szybko lampy.
    Tak powiedzieli w sklepie.