  • Data: 2015-11-25 12:08:03
    Temat: Re: Sadpal i inne srodki do czyszczenia komina
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 25 listopada 2015 08:08:18 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:

    > Trafiłeś w sedno sprawy. A przy okazji przypomniałeś mi czasy głębokiego
    > PRL, gdy płyn Borygo można było kupić tylko mając zaprzyjaźnionego
    > pracownika CPN. Wspomniany płyn był bodajże po 35 zł za litr, a glikol
    > etylenowy cz.d.a. w POCh bez kolejki można było kupić po 15, co dawało
    > 2 litry płynu do chłodnic.

    Ja mam lepszy przyklad - glikol do instalacji solarnych i dolnych zrodel pomp
    ciepla. Ja kupilem plyn "topdrive" w promocji w TESCO za 17 pln / 5L.
    Karta charakterystyki / katalogowa - to plyn Boryszew, plyn IDENTYCZNY z
    plynem Ergolid, dedykowanym do takich instalacji. Tylko, ze Ergolid (w tym
    samym stezeniu!!) wychodzi 10 pln / litr, a topdrive wyszedl 3 pln / litr.

    Potrzebne bylo ok 350 litrow, wiec oszczednosc rzedu 2,5k pln :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.