  • 11. Data: 2013-05-09 19:58:19
    Temat: Re: Sadzenie thui + agrowłóknina
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 maja 2013 18:05:07 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

    > A gdzie tu kombinowanie? Ja wiem swoje
    Dlatego Tobie nie piszę co i jak bo dyskusje z Tobą z reguły są bez sensu- jestes
    niereformowalna;)

  • 12. Data: 2013-05-09 21:34:58
    Od: Leszek Serdyński <l...@o...pl>

    ps.com...
    W dniu czwartek, 9 maja 2013 17:17:46 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

    > mikoryzowanych i hodowanych. Tak ze wiesz...
    Kombinuj dalej;)

    Jak tujki będą wielkości sadzonek truskawek, to można je sadzić nacinając w
    tkaninie krzyżyki. Jak będą większe, to lepiej jest najpierw posadzić tujki,
    a następnie położyć obok tujek pas tkaniny i w odstępach jak są posadzone
    tujki nacinać tkaninę od brzegu do środka. Piszę to z pozycji praktyka, a
    nie teorii. Zastosuj agrotkaninę polipropylenową szerokości 105 cm. Cena
    detaliczna powinna być w okolicach 3 zł za mb. Masz gwarancję wytrzymałości
    na 5 lat jeżdżenia ciągnikiem po niej.

    Leszek

  • 13. Data: 2013-05-09 22:09:54
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 9 May 2013 10:58:19 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Dlatego Tobie nie piszę co i jak bo dyskusje z Tobą z reguły są bez sensu- jestes
    niereformowalna;)

    Tia, bo prawdziwe dyskusje mają na celu reformowanie innych :->
    --
    XL

  • 14. Data: 2013-05-09 22:11:10
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 9 May 2013 21:34:58 +0200, Leszek Serdyński napisał(a):

    > Jak tujki będą wielkości sadzonek truskawek, to można je sadzić nacinając w
    > tkaninie krzyżyki. Jak będą większe, to lepiej jest najpierw posadzić tujki,
    > a następnie położyć obok tujek pas tkaniny

    No więc jednak!
    --
    XL

  • 15. Data: 2013-05-10 07:59:22
    Od: "gucio" <d...@o...pl>

    > Truskawki to ja tak sadziłam (dwa grzebnięcia łopatką), no ale nie
    > drzewka,
    > no sorry jednak nie.

    Moje tujki będą miały wysokość 30-40cm :)

  • 16. Data: 2013-05-10 11:12:19
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 10 May 2013 07:59:22 +0200, gucio napisał(a):

    > Moje tujki będą miały wysokość 30-40cm :)

    Czabyło tak od razu :-D
    --
    XL

  • 17. Data: 2013-05-10 12:23:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 10 maja 2013 11:12:19 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
    > Czabyło tak od razu :-
    Czabyło od razu nie pisac że się nie da jak sie da;)

  • 18. Data: 2013-05-10 12:30:06
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan gucio napisał:

    > Moje tujki będą miały wysokość 30-40cm :)

    O Miczurinie powiadano, gdy kto pytał jaką mąż ten uczony zginął śmiercią,
    że spadł z truskawki i skręcił kark.

    --
    Jarek

  • 19. Data: 2013-05-11 22:03:20
    Od: Leszek Serdyński <l...@o...pl>

    Użytkownik "gucio" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Moje tujki będą miały wysokość 30-40cm :)

    To ma małe znaczenie. Znaczenie ma wielkość bryły korzeniowej. Mogą to być
    rośliny (wypędzone) w doniczkach P9 i wtedy możesz je sadzić jak truskawki.
    Mogą to też być rośliny z porządnej szkółki gruntowej, które były przycięte
    za młodu i rosną na 3-4 pędy (takie fajne grubaski). Mogą mieć bryłę
    korzeniową średnicy 30 cm i wtedy sadź moją metodą.

    Leszek