eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSejm uchwalił ustawę o budowie domów do 70 mkw. bez formalności › Re: Sejm uchwalił ustawę o budowie domów do 70 mkw. bez formalności
  • Data: 2021-09-19 00:04:18
    Temat: Re: Sejm uchwalił ustawę o budowie domów do 70 mkw. bez formalności
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 18 września 2021 o 23:46:23 UTC+2 heby napisał(a):
    > Więc po co to?

    Medialnie ładnie wygląda.
    W praktyce:
    Po ok 3 latach,(niespodziewanie szybko) udało mi się sprawy spadkowe, darowizny,
    prawa pierwokupu przez KOWR itp ogarnąć.
    Dość skomplikowana sytuację.
    Działka ok 6000m2 i w końcu jestem w KW prawomocnym właścicielem.
    Ale szacuje że jeszcze że 3-5 lat potrwa zanim faktycznie będą mógł tam zrobić to co
    planuję.
    Walka z papierlologią niestety.
    Ale ja cierpliwy jestem