eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSerwis pogwarancyjny pieców gazowych - traktowanie klienta › Re: Serwis pogwarancyjny pieców gazowych - traktowanie klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!pwr.wroc.pl!news
    .wcss.wroc.pl!ict.pwr.wroc.pl!news.insert.intranet!not-for-mail
    From: "Teresa Moroz" <t...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Serwis pogwarancyjny pieców gazowych - traktowanie klienta
    Date: Tue, 25 Aug 2009 12:15:16 +0200
    Organization: InsERT S.A.
    Lines: 23
    Distribution: world
    Message-ID: <h70dji$5j9$1@mail.insert.com.pl>
    References: <h707pu$n4n$1@mail.insert.com.pl>
    <h70cji$o80$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: intra.insert.dmz
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mail.insert.com.pl 1251195314 5737 192.168.0.245 (25 Aug 2009 10:15:14 GMT)
    X-Complaints-To: n...@i...com.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 25 Aug 2009 10:15:14 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-EsetScannerBuild: 5521
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:370230
    [ ukryj nagłówki ]

    >A po co korzystać z serwisu Buderusa po gwarancji? Dłużej, drożej i
    >niekoniecznie lepiej. Do tego drogie części, a niekoniecznie do Buderusa
    >musi być pompa Buderusa.
    > Po wpisaniu w Google "serwis kotłów wrocław" wyskakuje całkiem pokaźna
    > liczba wyników.

    Dziękuję za odzew.
    Z googli skorzystałam od razu. W tym sęk , że cześć speców z listy, po
    kontakcie telefonicznym, Buderusem nie zajmuje się.
    Część fachowców jest zaganianych, albo w ogóle nie są zainteresowani.
    Dzwoniłam też do przedstawiciela firmy produkującej pompy o typach
    wymienionym w instrukcji - odesłał mnie do Buderusa :)

    Co roku robimy przegląd pieca - jeśli chodzi o konserwację - tu nie ma
    większych problemów.
    Gdy doszło do awarii pompy - zaczęły się schody.

    Rotacja fachowców jest potężna - aktualne namiary sprzed roku, z reguły
    okazują się nieaktualne.

    TM


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1