  • Data: 2019-09-07 02:32:20
    Temat: Re: Skrzynka elektryczna
    Od: "SpiskowyMocny" <T...@p...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Aneta Sobk napisał:
    > Witam Zakład energetyczny wykonał instalację przyłącza energetycznego,
    > w efekcie czego skrzynka stoi na sąsiedniej działce 0,5m od mojej działki.
    > wg umowy "Złącze miało znajdować się jako wolnostojące na działce
    > odbiorcy przy granicy z pasem drogowym i działką sąsiednią"
    >.Ty to jest zgodne z prawem??

    Problem może polegać na tym, że obecnie, bezprawnie dokonano zmian granic
    działek na mapach zasadniczych, mianowicie na mapy naniesiono dodatkową
    zmienioną granicę, wiec teraz działki mają dwie granice w odległości nawet
    do kilku metrów od siebie. Widocznie monterzy nie wiedzieli przy której
    granicy działki zaznaczonej na mapie ustawić tą skrzynkę.