    From: "Jarek P." <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Skrzynka elektryczna na każdym piętrze?
    Date: Tue, 19 May 2009 02:10:42 -0700 (PDT)

    On 19 Maj, 09:39, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Kurcze ty jakiś potężny pensjonat budujesz?
    > Bo do standardowego domku to 36polowa skrzynka z reguły wystarczy;))

    Niedawno przeglądałem czyjś dziennik budowy na forum muratora (dla
    niezorientowanych: chodzi o takie blogo-pamięniki prowadzone przez
    budujących). Dom dość duży, ale też bez przesady, rzędu 200m2 PU.
    Najpierw zostałem zastrzelony informacją, że zamówili rozdzielnię 128
    (stu dwudziesto ośmio !!!!!) polową. Zdążyłem się solidnie uśmiać,
    uspokoić, po czym kilka wpisów dalej zobaczyłem tą rozdzielnię
    obsadzoną niemal do pełna! Dziennik budowy prowadziła kobieta, nie
    rozpisywała się n/t szczegółów technicznych, generalnie była bardzo
    dumna z osiągnięcia kolejnego etapu, ze zdjęcia wynikało w każdym
    razie, że chyba każde pomieszczenie było osobną grupą zaczynającą się
    od oddzielnej różnicówki i mającą ze trzy-cztery obwody...
    I sam nie wiem, czy zazdrościć elektrykowi fuchy, czy współczuć
    inwestorom, że tak się wydoić dali.

    J.