  • Data: 2021-10-20 21:39:51
    Temat: Re: Skrzynki narzędziowe a'la regał
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 20 października 2021 o 10:23:54 UTC+2 Jacek napisał(a):
    > A jak ten Qbrick wygląda pod względem jakości?
    Mam 2 zestawy Two i jeden One.
    Złego słowa nie powiem.
    Jeden Two uzywam stacjonarnie, One też stacjonarnie w innej lokalizacji, drugi Two na
    aucie jeździ.
    Jak pisałem wyzej- nie ma się do czego czepić a ceny przyzwoite.
    Mają jeszcze serie Pro- nie miałem okazji używać póki co.
    Przymierzam się dopiero do kupna to za jakiś czas dam znać co i jak