    Subject: Re: Śmieci i opłata
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <rpm1es$f53$1$Adam@news.chmurka.net>
    <5fbe913d$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    From: Irokez <n...@w...pl>
    Date: Wed, 25 Nov 2020 18:40:11 +0100

    W dniu 2020-11-25 o 18:29, WS pisze:

    > Troche ta ustawa do tego zacheca, np. u mnie w Krk odpady wielkogabarytowe
    zabieraja 2x na miesiac.
    > Prosba ( http://www.smpodwawelska.pl/wp-content/uploads/2020/
    07/20200706072805.pdf ) o wystawianie tuz przed terminem nie dziala, elektrosmieci i
    opony tez sie trafiaja...

    10 minut >z buta< ode mnie jest PSZOK, można codziennie oddać za free. 7
    do 15, jeden dzień do 18 i w sobotę do 12.

    > Przyzwyczajenie do wygody :(
    > U mnie blok 10 pietre ze zsypami, jak wprowadzali segregacje to kilku sasiadow
    chcialo przeforsowac uchwale, ze wszystko sie bedzie do ssypu wrzucac (bo kto by po
    smietnikach lazil, za komuny tego nie bylo ;) )
    > Chcieli zrobic rozpiske typu pon - szklo, wtorek - plastyk itp ;) i niech sobie
    dozorca podstawia odpowiedznie pojemniki...

    o kur... :D

    --
    Irokez