  • Data: 2013-03-01 14:33:27
    Temat: Re: Smieci u mnie
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kgq9am$l7h$1@node2.news.atman.pl...

    > Nie to dowodzi że lubisz absurdalne przykłady więc proszę: W każdej wiosce
    > powinny być dwa szpitale położnicze aby każdy miał wybór, a dzieki
    > konkurencji na pewno będzie taniej.

    Niepojete dla Ciebie jak widac, ze niedotowane prywatne szpitale moga razem
    konkurowac w jednej miejscowosci tak samo jak budka z piwem.
    Zastanow sie dlaczego rozmowy komorkowe nie kosztuja 4zl/min tak jak kiedys
    i dlaczego udaje sie utrzymac trzem duzym operatorom w jednym kraju.
    To co napisales jest z zalozenia marksistowska bzdura i prawde mowiac wiem
    dlaczego nie pojmujesz o czym tu piszemy.

    > Nie, wierzę, że wybiorą najdroższą ofertę wezmą w łapę i pobudują sobie za
    > to wille. Ups, przepraszam wygadałem się - taki jest mój cel bo to ja chcę
    > te wille im budować i na tym zarabiać :-)
    >
    > Ty naprawdę wszędzie widzisz spisek i przekręty czy tylko tak dla
    > podtrzymania dyskusji?

    Wytlumacz nam moze te ekrany na srodku pola to uwierzymy, ze Twoje wizje
    idealnego socjalizmu maja prawo sie spelnic.

    Pozdro.. TK