  • Data: 2013-03-05 20:37:50
    Temat: Re: Smieci u mnie
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 5 marca 2013 19:02:42 UTC+1 użytkownik ZbyszekZ napisał:
    > W Warszawie ma zająć się tym specjalnie powołane Biuro Gospodarowania >Odpadami.
    Którego pracowników trzeba opłacić, wyposażyć, premie roczne itp.
    Jeszce musi powstać jakaś komórka kontrolująca BGO to znowu etat dla znajomego
    królika;)

    > Według urzędników wpływy do budżetu z tego tytułu w 2013 roku wyniosą 231 mln
    złotych, w 2014 - 580 mln, w 2015 - 605 mln, a w 2016 - 620 mln złotych.
    Czyli 2013-2014 wzrost o ok. 25% a później kilka % rocznie;)
    BGO to pewnie kilka etatów min i biznes się kręci
    Uzasadnienie wzrostu cen banalnie proste- gminne wysypisko zwiękasza ceny za
    przyjmowanie odpadów więc i mieszkańcy muszą płacić drożej bo gmina nie może dokładać
    do interesu;)