  • 1. Data: 2009-04-27 10:34:25
    Temat: Śnieżka?
    Od: belgrano <a...@g...net.pl>

    Witam.
    Czy ktoś może opisać co warte są farby lateksowe Śnieżki? Dużo maja
    kolorów gotowych i trochę sie chwala ale biała wyszła im
    beznadziejnie. Jakie macie z nimi doświadczenia?

  • 2. Data: 2009-04-27 13:58:04
    Temat: Re: Śnieżka?
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Różnie. Nie trzymaja stałych parametrów, tylko się uda - się nie uda. Zależy
    na jaką partię trafisz.
    Jacek

  • 3. Data: 2009-04-27 19:05:18
    Od: "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org>

    Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Różnie. Nie trzymaja stałych parametrów, tylko się uda - się nie uda.
    > Zależy na jaką partię trafisz.

    Korzystam, sprzedaje - osobiście - i znajomi co dali się namówić - uważam że
    bdb.
    Nie było nigdy problemu jak ktoś kupił i zabrakło żeby inna partia miała
    jakieś inne parametry...

    A "biała" o której mówisz to zwykła biała śnieżki czy "Max" ?? - Max jest
    odpwiednikiem właśnie Barw Natury...

  • 4. Data: 2009-04-27 20:17:00
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Ja też korzystam, choć nie sprzedaję. Śnieżka "Na dach" - co partia to inna
    farba.
    Jacek

  • 5. Data: 2009-04-28 04:31:40
    Od: "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org>

    > Ja też korzystam, choć nie sprzedaję. Śnieżka "Na dach" - co partia to
    > inna
    > farba.

    To potwierdze w przypadku chlorokauczuku.... posadzka betonowa wyszła z 3
    kolorów szarych (malowane z 5 puszek) ;)

  • 6. Data: 2009-04-28 05:50:58
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Śnieżka nie ma jednego zakładu produkcyjnego tylko kilka (albo nawet
    kilkanaście). Receptura może jest taka sama wszędzie ale wykonanie juz
    niekoniecznie
    Jacek

  • 7. Data: 2009-04-28 13:24:06
    Od: belgrano <a...@g...net.pl>

    No własnie kolory ok. ale biała fatalna, co malowanie to inny odcień a
    te samo opakowanie. Kupiłem Nobilesa i o wiele lepsza. Kolorowe ok.
    ale biała fatalna.

  • 8. Data: 2009-04-29 08:24:53
    Od: "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org>

    > No własnie kolory ok. ale biała fatalna, co malowanie to inny odcień a
    > te samo opakowanie. Kupiłem Nobilesa i o wiele lepsza. Kolorowe ok.
    > ale biała fatalna.

    Tylko jest kilka półek cenowych białej śnieżki....
    Max jest narawdę ok... ale 10 L około 80 - 90 zł

    Nie można się spodziewać że farba za 20 zł/10 L będzie dobra...

  • 9. Data: 2009-04-29 09:26:57
    Od: "Kamtzu" <k...@U...tlen.pl>

    Użytkownik "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org> napisał w
    wiadomości news:gt92sj$n9e$1@news.onet.pl...
    > Tylko jest kilka półek cenowych białej śnieżki....
    > Max jest narawdę ok... ale 10 L około 80 - 90 zł
    >
    > Nie można się spodziewać że farba za 20 zł/10 L będzie dobra...

    hmm wczoraj w Leroy Merlin widzialem Sniezke Max 10l. za 64zl. Brac?

    z kolorów widzielem:
    Sniezka barwy natury 5l. 71zl (Leroy Merlin)
    Dekoral Akrylit W 5l. 75 zl (Obi, Castorama)
    Nobiles pory roku 5l. 70zl (Obi)

    Sprzedawca w castoramie polecal tez Alpina latex (10l z mieszalnika za
    136zl) - uzywal ktos?

  • 10. Data: 2009-04-29 10:57:35
    Od: "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org>

    > hmm wczoraj w Leroy Merlin widzialem Sniezke Max 10l. za 64zl. Brac?

    Bardzo dobra cena... warto...

    > z kolorów widzielem:
    > Sniezka barwy natury 5l. 71zl (Leroy Merlin)

    Na ten moment dobra cena - bo śnieżka miała ostatnio podwyżke 8%...

    ja mam jeszcze sporo zapasu z końcówki zeszłego roku ;) po 65 ;)