  • Data: 2014-09-22 10:14:31
    Temat: Re: Sok z malin . Prasa
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 21 września 2014 21:53:54 UTC+2 użytkownik ZZZ napisał:
    > A musi byďż˝ wyciskany sok? i gotowany?

    Powiem tak.
    Maliny czerwone i żółte mam od lat i rodzą co roku obficie. Robiłem już różne wersje
    dżemów, soki, nalewki+ mroziłem owoce. robiłem tez wino ale przyznam że mi nie
    smakuje- więc wina robię z innych owoców.
    Soki to jedyne co zima schodzi. Dżemy znacznie mniej(mam zapas od dwóch lat już,
    mrożonych tez mam od ubiegłego roku jeszcze.
    W tym roku planowałem robić tylko sok

    > Szkoda by�oby mi aromatu i witamin malinowych zabija� gotowaniem.
    W tej wersji jeszcze nie próbowałem, dzięki za przepis na pewno zrobię z kilkanaście
    słoików.