  • 1. Data: 2022-05-17 22:18:37
    Temat: aronia na jarząbie coś sie dzieje
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Od kilku lat mam zaszczepioną aronię na jarząbie.
    Ładnie się przyjęły szczepienia, porosły zdrowe gałęzie
    i zaczęły owocować.
    Nawet wykorzystywałam owoce aronii na przetwory.
    Coś się podziało, bo od zeszłego roku nie doczekałam się owoców.
    W tym roku zauważyłam, że liście słabo się rozwijają, zakręcają się
    brzegi i podsychają.
    Kwiaty zasychają w paczkach, nie rozwijają się.

    https://photos.app.goo.gl/sYLHPQVWduEhKZap6

    Czy koś miał takie objawy na aronii i może pomóc zidentyfikować przyczynę?

    Pozdrawiam Krycha.
    --
    ,,Między duchem a materią pośredniczy matematyka." -- Hugo Steinhaus