eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSpadki napiecia i duze roznice napiec pomiedzy fazami - problem › Re: Spadki napiecia i duze roznice napiec pomiedzy fazami - problem
  • Data: 2017-11-07 21:36:31
    Temat: Re: Spadki napiecia i duze roznice napiec pomiedzy fazami - problem
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-07 o 21:10, gobo pisze:

    > pomiedzy fazami siegala 30V (faza 1- 220V, faza 3 - 250V)! Jaka roznica
    > napiec pomiedzy L1+N, L2+N i L3+N jest dopuszczalna? Podejrzewam, ze tu
    > tkwi problem. Pompa ciepla moze pracowac juz od 195V, a takich spadkow
    > napiec u siebie nie mam. Za to nie wiem od ilu V roznicy dziala
    Macie przeciążony kabel a energetyka skurwiele zamiast zmienić kabel to
    podniesli
    odczepy na trafo, stąd tak wysokie skoki napięcia.

    > zabezpieczenie. Zastanawiam sie, czy nie kupic 3 stabilizatorow napiecia
    > 3000VA i podlaczyc je na kazda z faz pompy osobno (ciezko znalezc domowe
    > 3-fazowe).
    Raczej to nic nie da, na przeczekanie albo generator, albo falownik
    jeżeli już pc nie
    ma swojego w środku, ale to też spore koszty. Ja bym "cisnął" mocno
    energetykę
    żeby jak najszybciej kabel zmieniła, zacząłbym od tego żeby podłączyli
    rejestrator
    i sami zobaczyli jakie są skoki napięcia.

    --
    Pozdr
    Janusz