  • Data: 2014-07-25 08:33:54
    Temat: Re: Sprzę AV do domu - związane z nowym domem
    Od: "Ghost" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "janusz_k" napisał w wiadomości grup

    >Zaraz widać że troll i to niedouczony.

    You make my day, dzięks :-DDDDDD

    >No pewnie, piksele wielkości muchy fajnie się ogląda, bo wątpię aby cię
    >było stać na projektor fullhd

    FullHD, niby czemu miałoby mnie nie stać? Kupiłem mojego Pansonica wieele
    lat temu, akurat dolar zdołował na jakieś 2,30PLN (albo i mniej). I tak bym
    kupił - niezależnie od tej okazji - bo specjalnie pomieszczenie mam pod
    projektor. A nie był to mój jedyny zakup wykorzystujący nadchodzący kryzys
    finansowy :-)

    Teraz to dopiero jestem troll zapewne :-)

    >, chociaż trola na wszystko stać, i nie

    Kosztował mnie między 6 a 7 tysięcy, uważasz, że to jakiś horror w
    porównaniu z budowaniem domu?

    >wysilaj się z odpowiedzią, mam ją w d...

    Zanim powstała już ją tam miałeś?

    Skąd ta nerwowość, przez ten Internet te ludzie to chodzące wraki.