    Date: Fri, 01 Aug 2014 08:53:35 +0200
    From: uzytkownik <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Sprzę AV do domu - związane z nowym domem
    <53d156b4$0$2354$65785112@news.neostrada.pl> <op.xjiocem0n0u1o8@moj>
    <53d16cce$0$2223$65785112@news.neostrada.pl> <lqrvku$sds$1@dont-email.me>
    <53d1fb58$0$2378$65785112@news.neostrada.pl> <lquba7$dq5$1@dont-email.me>
    <53d37aa4$0$2225$65785112@news.neostrada.pl>
    <lr4vsa$1v1$1@node1.news.atman.pl>
    <53d68e44$0$2160$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <53d807f5$0$2225$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <53d8defb$0$2357$65785112@news.neostrada.pl>
    <lrb2cc$r57$1@node2.news.atman.pl>
    <53d9e68e$0$2243$65785112@news.neostrada.pl>
    <lrd6as$rnp$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 2014-07-31 12:38, Ergie pisze:

    > Ślepe testy temu przeczą.

    Nieprawda. Jednym się podoba plazma z lekko rozmytym obrazem i
    neutralnymi kolorami, a innym telewizory Samsung z cukierkowo
    przejaskrawionymi kolorami i widocznym każdym pryszczem. Niestety, ślepa
    ocena to rzecz gustu i oceny subiektywnej.
    Obiektywne to są tylko i wyłącznie parametry techniczne, a te mówią, że
    technologia plazmowa już dawno pozostała w tyle.

    > Tym się właśnie różnimy ty jesteś teoretyk ja praktyk. Ty szukasz
    > informacji technicznych w sieci ja patrzę na obraz.

    Zarzucasz mi teoretyzowanie.

> [...]
    > nie) o jakiej matrycy dyskutujemy? TN, MVA/PVA czy może któraś z
    > odmian IPS?
    >
    > Te technologie różnią się _diametralnie_ jeśli chodzi o ich
    > możliwości, wady i zalety. W skrócie IPS jest najdroższe, ale ma
    > najlepsze kolory choć słabszą czerń. xVA mają trochę gorsze kolory ale
    > za to lepszą czerń. Obie te technologie maja swoich zwolenników i
    > przeciwników. TN ma najgorsze kolory, ale za to najmniejszy czas
    > reakcji więc jest polecany osobom które do telewizora podłączają
    > konsolę i grają w gry. TN jest też najtańszy i jest montowany w

    A tu samemu tylko teoretyzujesz.

    > Wspominasz o kontraście i jasności, ale nie piszesz o najważniejszym -
    > wierności kolorów. To o czym tu dyskutować?

    > No widzisz sam się przyznajesz że Twoje doświadczenia mają się nijak
    > do oglądania telewizji w domu.

    To w końcu mam jakieś doświadczenie czy tylko teoretyzuję?

    Może mi jeszcze powiedz jak się nazywam i kto jest moim ojcem, bo może
    tego nie wiem?
    Kolejny raz uruchamia się u Ciebie mitomania. Czego nie wiesz do sobie
    domyślisz i ujesz mi wmówić jako fakty. Najśmieszniejsze jest jeszcze
    to, że Ty uważasz, że znasz mnie lepiej niż ja siebie sam.
    To jest to czego nie lubię w Twojej osobie.

    To w końcu jest czy nie?