  • Data: 2019-05-24 10:42:15
    Temat: Re: Studnia wiercona - dylematy
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ęc 4 sezony- 237m3 x niecałe 2zł=450zł
    > 120zł woda "ogrodowa" mnie rocznie kosztuje więc u mnie studnia by się zwracała
    ...dziesiąt lat
    > Aczkolwiek myślę żeby z nudów zakopać ze dwa kręgi bo wodę mam latem tak niecały
    metr pod trawnikiem. Ale tak już myślę kilka lat a zmobilizować się nie potrafię

    U Ciebie się nie sprawdza.Ja mam wodę po 3,78 za metr. Abonamentu już nie liczę.
    Istotne jest również to, że woda jest mocno chlorowana i nie bardzo się nadaje do
    podlewania roślin.Tyle, że nadaje się za to do basenu, bo glony nie rosną. Ale nie
    mam basenu, a studnię mam po poprzednim właścicielu.

    Jako ciekawostka: ja mam wodę w studni około 2 metry od poziomu gruntu(studnia
    kopana).Mój sąsiad ma działkę 1,5 metra wyżej.Studnia wiercona, około 50 metrów od
    mojej.W porywach ma wodę równo z poziomem gruntu, bywają samowypływy.
    Pozdro.abomito