  • 1. Data: 2009-01-27 21:10:26
    Temat: Styro moze byc drozej.
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Witam!

    Podsluchalem dzisiaj rozmowe o podwyzce cen styropianu spowodowanej wzrostem
    cen nosnikow energii. Styropian dzis jest tak tani, ze najstarsi gorale nie
    pamietaja takiej ceny, wiec oczekujacym obnizek zalecal bym analize cen na
    przestrzeni 5 ostatnich lat na poczatek. Czasu moze byc malo do podwyzek.

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2009-01-27 21:12:14
    Temat: Re: Styro moze byc drozej.
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Maniek4" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Podsluchalem dzisiaj rozmowe o podwyzce cen styropianu spowodowanej
    > wzrostem cen nosnikow energii.

    Prąd dla firm +40%

    > Styropian dzis jest tak tani, ze najstarsi gorale nie pamietaja takiej
    > ceny

    Tzn. ?

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2009-01-27 21:23:05
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Użytkownik "JKK" <j...@i...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Maniek4" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    >
    > Prąd dla firm +40%

    > Tzn. ?

    Kosztuje ponizej 100zl, a takiej nie bylo nawet przed samym boomem. Podobno,
    bo nie sprawdzalem i dla tego napisalem aby przeanalizowac ceny na
    przestrzeni 5 ostatnich lat. Byc moze ktos czeka az stanieje do poziomu
    sprzed 2 lat, a na dzis juz jest tanszy. Podwyzki o jakich wiem wchodza w
    zycie w tym tygodniu. Na pewno nie we wszystkich firmach na raz, ale warto
    sie zastanowic i popytac tu i tam. Jak ktos planuje zakup 1m^3, to moze w
    ogole sobie glowy nie zawracac, bo podwyzki pewnie nie beda jakies
    drastyczne.

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2009-01-27 21:33:31
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    > Kosztuje ponizej 100zl,

    Pamiętam takie ceny z marketów, chyba jeszcze sprzed Unii ;-)

    Austrotherm z autopsji:
    VII 2006 - 156 PLN
    XII 2007 - 125 PLN

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2009-01-28 07:29:58
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    JKK wrote:
    > Użytkownik "Maniek4" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Pamiętam takie ceny z marketów, chyba jeszcze sprzed Unii ;-)
    >
    > Austrotherm z autopsji:

    a taki styropian z autopsji to nei śmierdzi trupem :)

  • 6. Data: 2009-01-28 08:20:44
    Od: "Clive Codringher" <n...@m...maila>

    Maniek4 wrote:

> [...]
    > planuje zakup 1m^3, to moze w ogole sobie glowy nie zawracac, bo
    > podwyzki pewnie nie beda jakies drastyczne.

    Dobrze slyszales - podrozal 10%.

  • 7. Data: 2009-01-28 12:16:57
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    > a taki styropian z autopsji to nei śmierdzi trupem :)

    A na co komu styropian w medycynie ;-) ?

    http://www.slownik-online.pl/kopalinski/2BB447DB41DA
    5CF0C12565CC004AF926.php

    Pzdr

    JKK

  • 8. Data: 2009-01-28 14:17:23
    Od: "h." <h...@g...pl>

    Następny idiota nudzi się.

  • 9. Data: 2009-01-28 15:41:07
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "h." <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Następny idiota nudzi się.

    1. Do kogo to było ?

    2. Odpowiada się POD cytatem.

    JKK

  • 10. Data: 2009-01-28 16:51:23
    Od: "TomiLee" <t...@w...pl>

> [...]

    > jest tanszy. Podwyzki o jakich wiem wchodza w zycie w tym tygodniu. Na
    > pewno nie we wszystkich firmach na raz, ale warto sie zastanowic i popytac

    Pracuje w firmie produkującej styropian. Podwyżka cen przeważnie podyktowana
    jest podwyżką surowca, której właśnie w lutym wszyscy się spodziewają.
    To dobry okres- wszyscy w szale będą wykupywać zapchane wyrobami magazyny.