  • 1. Data: 2009-08-27 09:54:35
    Temat: Światełka LED Osram DOT-IT w kuchni
    Od: zixxixx <w...@i...pl>

    Witam.
    Ponieważ ze zmęczenia budową (i z ogólnego wstrętu do kucia) nie
    poprowadziłem instalacji do podłączenia światełek podszafkowych w
    kuchni, a teraz nie mam już za bardzo możliwości, bo kuchnia jest już
    zmontowana, wpadłem na pomysł, żeby kupić kilka światełek Osram DOT-IT
    i przykleić je do szafek wiszących od spodu.

    Jest to rozwiązanie bezprzewodowe (na baterie 3xAAA) i ponoć świeci na
    bateriach do 200 godzin. Gdyby tylko dawało dużo światła, byłoby dla
    mnie idealne.

    Czy ktoś z Was miał do czynienia z tymi światełkami? Czy są w stanie
    doświetlić blat roboczy, czy to tylko taka zabawka, która nadaje się
    najwyżej do namiotu?

    Pozdrawiam,
    MW

  • 2. Data: 2009-08-27 11:58:28
    Temat: Re: Światełka LED Osram DOT-IT w kuchni
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    zixxixx pisze:
> [...]
    >
    > Jest to rozwiązanie bezprzewodowe (na baterie 3xAAA) i ponoć świeci na
    > bateriach do 200 godzin. Gdyby tylko dawało dużo światła, byłoby dla

    Dużo światła i długi czas pracy siebie wykluczają, poza tym jesienią i
    zimą, to będziesz zmieniać te baterie co miesiąc, jak nie częściej.
    Działają na akumulatorkach? Ile wat mają te LEDy ile luxów? Poszukałbym,
    ale chwilowo brak czasu.

  • 3. Data: 2009-08-28 08:24:09
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Zastanów się ile to energii można zmieścić w trzech najmniejszych
    bateryjkach?
    Nie pomoże nawet znana marka ani inne "chłyty maketingowe". Co najwyżej do
    namiotu.
    Wiem, że jak coś jest nowe, to każda rysa boli, więc radzę pomieszkać pól
    roku w kuchni a potem, jak już będą pierwsze rysy na blacie i pierwsze żale
    miną, to pociągnioj kabelek i załóż normalne lampki.
    Jacek

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4375
    (20090827) __________

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4381
    (20090830) __________

  • 4. Data: 2009-08-28 09:29:16
    Od: BartekK <s...@N...org>

    BQB pisze:
> [...]
    Niestety, zapomnij. Albo kup jednego i zobacz ile to daje światła

    > Działają na akumulatorkach? Ile wat mają te LEDy ile luxów? Poszukałbym,
    > ale chwilowo brak czasu.
    Tam są 3 ledy zwykłe 5mm (3v 20mA), brak przetwornicy a jedynie opornik,
    (obliczony na 3x 1.5v = 4,5v, akumulatorki 3x 1.2v = 3,6v i będzie słabo
    już świecić na starcie). Krótko mówiąc - nawet jakby dawali to jako
    darmowy gadżet, to niezbyt wiadomo co z tym zrobić

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 5. Data: 2009-08-28 12:55:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    zixxixx wrote:
> [...]
    >
    > Czy ktoś z Was miał do czynienia z tymi światełkami? Czy są w stanie
    > doświetlić blat roboczy, czy to tylko taka zabawka, która nadaje się

    są kompletnie do DUPY. DO DUPY nawet do namiotu sie nei nadają.

  • 6. Data: 2009-08-28 15:15:31
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    zixxixx wrote:
> [...]
    > zmontowana, wpadłem na pomysł, żeby kupić kilka światełek Osram DOT-IT
    > i przykleić je do szafek wiszących od spodu.

    zapomnij

  • 7. Data: 2009-08-31 07:47:40
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "zixxixx" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]

    >Czy ktoś z Was miał do czynienia z tymi światełkami? Czy są w stanie
    >doświetlić blat roboczy, czy to tylko taka zabawka, która nadaje się

    Pusc kabelek za szafkami - na scianie, leniu.

  • 8. Data: 2009-09-01 05:31:19
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    Jacek pisze:
> [...]

    > wirusow 4381 (20090830) __________
    >
    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

    Ej, to już przesada - 2 sygnatury NODa w jednym poście??

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 9. Data: 2009-09-08 15:06:36
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    Jest to rozwiązanie bezprzewodowe (na baterie 3xAAA) i ponoć świeci na
    bateriach do 200 godzin. Gdyby tylko dawało dużo światła, byłoby dla
    mnie idealne.

    dają mało światła. Używam do oświetlenia klawiatury w nocy - 1szt, ale
    domontuję drugą sztukę.

  • 10. Data: 2009-09-08 20:18:28
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik JerzyR <jerzyjb@datapl> napisal w wiadomosci
    > dają mało światła. Używam do oświetlenia klawiatury w nocy - 1szt

    Nie wygodniej jest do tego celu zaprzac lampke zasilana np poprzez USB?
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info