    From: " g-jaro" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Syfon z IKEA - rozbieralny ?
    Date: Sat, 1 Jan 2011 18:38:48 +0000 (UTC)

    666 <j...@g...pl> napisał(a):

    > Potrzebuję podłączyć młynek In-Sink-Erator do zlewozmywaka dwukomorowego.
    > Pod zlewozmywakiem mam syfon z IKEA (swoją drogą bardzo dobre syfony,
    > polecam).

    CIACH

    Cześć,
    Ostatnio ćwiczyłem ten sam temat (1,5 komory IKEA + młynek FRANKE).

    Do mniejszej komory podłączyłem syfon pojedynczy IKEA do większej młynek.
    Działa świenie, żona chwali, że cud-miód itp. Na wyłącznik pneumatyczny
    wyciąłem otwór w blasze zlewozmywaka (jak pod baterię).

    Wg. mnie młynek lepiej do większej komory bo to do niej wygodniej np. obierać
    ziemniaki albo trafić "za trzy punkty" skorupkami od jajka jak robisz
    jajecznicę przy płycie kuchennej. Co więcej podłączając ewentualnie do
    mniejszej komory 3 razy się upewnij, czy się pomieścisz pod spodem z
    wszystkimi gratami.

    Co do Twojego pytania to rozebrałem syfon IKEA (tzn. wysunąłem ta teleskopową
    część więc da się). Ale to dlatego że przez pomyłke kupiłem syfon do
    2-komorowego. Po rozebraniu okazało się, że i tak mi to nie pasuje więc
    dokupiłem syfon pojedynczy.

    W razie dalszych pytań służę pomocą.

    Pzdr.
    g-jaro