  • Data: 2011-01-02 18:33:27
    Temat: Re: Syfon z IKEA - rozbieralny ?
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mieści, zostaje milimetr-dwa do bocznej ścianki szafki.
    Grubszy model młynka z grubszą izolacją rzeczywiście by nie wlazł.

    Generalnie wolałbym dać młynek pod większą komorą zlewozmywaka (to też kwestia układu
    kuchni: duża komora jest u nas bliżej
    roboczej części blatu), ale wtedy stracę wIększość pojemności szafki pod
    zlewozmywakiem przez wiszący centralnie pośrodku szafki
    młynek, i jakieś nowe kosze/prowadnice na śmieci musiałbym kupować.

    Przymierzałem wyłącznik pneumatyczny i na dobrą sprawę nigdzie nie pasuje:
    umieszczony w płaszczyźnie zlewozmywaka czy z przodu czy
    z tyłu szybko się zasyfi podobnie jak zawsze się brudzą i zarastają kamieniem okolice
    baterii sztorcowej czy dozownika na mydło.
    Wpadłem więc na pomysł montażu wyłącznika od środka szafki, w górnym rogu od frontu
    zaraz za drzwiczkami szafki - małe uchylenie
    drzwiczek i wciskamy wyłącznik.
    Jakiś kątownik lub ceownik montażowy z aluminium lub tworzywa przykręcę od spodu
    frontowej belki szafki.

    I chyba rzeczywiście wolałbym wyłącznik elektryczny na ścianie nad blatem, ale nie
    rozpoznałem przeciwnika przed kładzeniem glazury
    ;-))

    -----

    | Jeden warunek zanim wszystko poskręcasz powiercisz, potniesz - sprawdź czy sie
    mieści.
    | U mnie szafka pod zlew to 60-ka i przy montażu młynka w małej komorze
    prawdopodobnie nie mieścił by się z boczną ścianka szafki.