    From: " 666" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Syfon z IKEA - rozbieralny ?
    Date: Sun, 2 Jan 2011 10:59:49 +0000 (UTC)

    O!
    Syfon jednokomorowy o tyle by mi pasował, że mam już taki gdzieś w schowku.
    Ale w którym miejscu hydrauliki wpiąłeś się odpływem z młynka do tej
    instalacji?
    http://www.insinkerator.com/service/install_disposer
    .html
    Syfony IKEA mam sprzed kilku lat, one są nieco bardziej rozbudowane (syfon
    jest dopiero za poziomą rurą, w praktyce przy tylnej ścianie szafki) od
    sprzedawanych obecnie
    http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/00115893

    Co do pozostałych rad - za które bardzo dziekuję - to:

    * Odcedzam zwykle do małej komory;
    * Obieramy i skrobiemy właściwie zawsze do dużej komory, podobnie w dużej
    lądują skorupki, herbata, kawa itp. odpady;
    * zlewozmywak raczej rzadko jest buforem dla naczyń przed zmywarką, chociaż
    czasem w dużej komorze zlewozmywaka lądują stućce przez przełożeniem do
    koszyka w zmywarce;
    * jak zamontuję młynek pod małą komorą, której wylot jest z boku szafki, to
    nie będę musiał przerabiać koszy na śmieci;
    * jak zamontuję pod dużą komorą, której wylot jest właściwie centralnie po
    środku szafki, to będę musiał zdrowo kombinować z przeróbką koszy na śmieci
    (na prowadnicach).
    * spod małej płytszej komory łatwej uzyskać spadek hydrauliczny (ale i spod
    dużej też się u mnie da, bo odpływ w ścianie do kanalizacji mam bardzo nisko).

    Czyli jak widać plusy dodatnie dość się wyrównują z minusami ujemnymi ;-)

    Być może najpierw zamontuję w miarę bezinwazyjnie pod małą komorą, z
    możliwością ewentualnej przeróbki w przyszłości?

    I jeszcze jedno pytanie:
    W którym miejscu zlewozmywaka najwygodniej zamontować przycisk wyłącznika
    pneumatycznego (małych dzieci nie ma jakby co)? Blisko frontu szafek, czy
    blisko tylnej ściany kuchni? Z tyłu mniej by przeszkadzał, zarówno na
    wierzchu (jakieś stawianie gorących garnków) jak i pod spodem szafki (ruchome
    kosze itp.).
    THX

    -----

    pojedynczy.