  • Data: 2018-03-21 12:39:08
    Temat: Re: Szacunkowy koszt ogrzania domu z kamienia
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    > Centralna Francja. 800 m.n.p.m. Klimat bardzo zbliżony do Polskiego.

    Widzisz, to wiesz.Z mojej strony patrząc, Paryż jest na wysokości Bratysławy.
    No, tam też mrozy/ śniegi bywają.Do tego wiatr od Atlantyku...
    W Kieleckim i koło Opoczna widywałem kamionki.Ale z piaskowca i czasami wapień.
    Ale nie były już zamieszkałe- ot jaka komórka, czy obórka.Podobno ziąb był w nich
    jak 120.Tyle, że innego materiału nie było.Na tej samej zasadzie w moich stronach
    ( okolice Puszczy Kampinoskiej) było bardzo lepianek.Nie było drewna!
    Pozdro.abomito