  • 1. Data: 2011-12-04 21:05:51
    Temat: Szafka z lustrem w łazience
    Od: "rt" <x...@g...pl>

    Witam

    chciałbym coś takego zamontowac w małej łazience, powodem jest mikroskopijna
    przestrzeń na drobiazgii. Czy mozecie cos polecić?

    Osobiście boję się zwisających drzwiczek z lustem po 2 tygodniach

    Dzieki

    http:\\decore-meble.pl
    Meble Gabi Warszawa

  • 2. Data: 2011-12-05 14:14:19
    Temat: Re: Szafka z lustrem w łazience
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > chciałbym coś takego zamontowac w małej łazience, powodem jest mikroskopijna
    > przestrzeń na drobiazgii. Czy mozecie cos polecić?
    >
    > Osobiście boję się zwisających drzwiczek z lustem po 2 tygodniach

    Zrobiłem taką samoróbuję jakieś 3 lata temu.
    Żeby drzczki były maksymalnie lekkie, to zrobiłem tylko ramkę,
    do ramki (z lekkiego drewna) przymocowałem zawiasy.
    Do ramki przymocowałem lustro na takich specjalnych zaczepach...
    ... + klej elastyczny - nic się nie opuściło.

    Co prawda wygląda trochę pasukunie ta ramka, jak się otworzy
    szafkę ... bo niczym nie wykończona widać klej itd... ale od
    frontu - cycuś :) samo lustro :).

    Więc o ile drzwi / lustro nie ma być jakieś ogromne, to rób
    i się nie zastanawiaj ;) bedzie dobrze.

  • 3. Data: 2011-12-05 17:59:49
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu niedziela, 4 grudnia 2011, 22:05:51 UTC+1 użytkownik rt napisał:
> [...]
    > przestrzeń na drobiazgii. Czy mozecie cos polecić?
    >
    > Osobiście boję się zwisających drzwiczek z lustem po 2 tygodniach

    A dlaczego miałby zwisać?
    Każe Ci ktoś kryształ tam pakować?
    Do takich drzwiczek daje się lustro plastikowe (dla nie fachowca wygląda jak
    szklane), ani te drzwiczki grubsze ani cięższe a na dokładkę nie parują tak bardzo.
    Kwestia tylko właściwego materiału samej szafki: ekonomicznie MDF, luksusowo drewno
    egzotyczne.

    --
    ZZ@private

  • 4. Data: 2011-12-05 22:00:53
    Od: yarecky <n...@o...pl>

    W dniu 2011-12-04 22:05, rt pisze:
> [...]
    > przestrzeń na drobiazgii. Czy mozecie cos polecić?
    >
    > Osobiście boję się zwisających drzwiczek z lustem po 2 tygodniach

    Cześć.
    Kiedyś zrobiłem taką półeczkę za lusterem, ale lustro powiesiłem na
    prowadnicy, takiej jak do szuflad w kuchni.
    Do półki dostawało się przesuwając lustro w lewo i prawo.

    Pozdrawiam,
    Jarek.

  • 5. Data: 2011-12-12 20:33:57
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "yarecky" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Cześć.
    > Kiedyś zrobiłem taką półeczkę za lusterem, ale lustro powiesiłem na
    > prowadnicy, takiej jak do szuflad w kuchni.
    > Do półki dostawało się przesuwając lustro w lewo i prawo.

    huheuhue przeciez gadacie z reklama