    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Szczepiliście się już?
    Date: Mon, 26 Apr 2021 19:04:45 +0200

    Hello, Myjk.
    On 26.04.2021 18:33 you wrote:

    > Fri, 23 Apr 2021 15:02:44 +0200, t-1
    > Fajnie bredzisz. Wiesz, że szczepionka była opracowywana od czasu
    > gdy pierwszy raz zderzono się z SARS, czyli gdzieś w 2003 roku
    > bodajże? Literalnie, prace nad nią trwają blisko 20 lat, zresztą
    > schemat szczepionek na wirusa jest "standardowy" i tylko chory na
    > umyśle antyszczepionkowiec może wypisywać brednie o rzekomym
    > testowaniu szczepionek "odrazu" na ludziach.

    Za dużo TV oglądasz.
    Wszystkie te szczepionki zostały dopuszczone warunkowo. Dodatkowo
    nałożono obowiązek prowadzenia dalszych badań nad ich bezpieczeństwem.

    Zupełnie bez sensu, skoro Myjki powiedział że są bezpieczne.

    > Zagrożenie jest minimalne, a większe prawdopodobieństwo jest że
    > zaszkodzi choroba przeciw której jest szczepionka niż sama
    > szczepionka.

    Myślę że ci, którzy zeszli na zakrzepicę po podaniu szczepionki będą
    uspokojeni i wdzięczni losowi za to że są w wąskim gronie wybrańców.
    Tak jakby trafili 6+2 w EuroJackpot.

    --
    Pete