    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Szczepiliście się już?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Mon, 26 Apr 2021 19:20:29 +0200

    Mon, 26 Apr 2021 19:04:45 +0200, Pete

    > Za dużo TV oglądasz.

    Pudło. Nie oglądam praktycznie wcale. A nawet gdybym oglądał, to twój
    argument jest z dupy wyciągnięty. To tak jak ja bym napisał że piszesz
    brednie bo zbyt dużo wody pijesz.

    > Wszystkie te szczepionki zostały dopuszczone warunkowo. Dodatkowo
    > nałożono obowiązek prowadzenia dalszych badań nad ich bezpieczeństwem.

    Nad każdym lekiem (także szczepionkami) jest prowadzona cykliczna
    statystyka "bezpieczeństwa". To że coś zostało "oficjalnie" dopuszczone,
    nie powoduje że się nie bada dalej wpływu.

    > Zupełnie bez sensu, skoro Myjki powiedział że są bezpieczne.

    O tym akurat mówią statystyki, ale niektóre dzbany nie portafią z nich
    korzystać, reszta sieje ferment tak samo jak do tej pory inni
    antyszczepionkowcy, płaskoziemcy itp.

    > Myślę że ci, którzy zeszli na zakrzepicę po podaniu szczepionki będą
    > uspokojeni i wdzięczni losowi za to że są w wąskim gronie wybrańców.
    > Tak jakby trafili 6+2 w EuroJackpot.

    Ciekawe co tam sobie myślą antyszczepionkowcy wiedząc że przez ich
    działania umrze w wyniku niepodania szczepionki setki razy więcej ludzi.
    Pewnie są z siebie wyjątkowo dumni że uratowali "wąskich" przed śmiercią.
    Takie to pokraczne.

    --
    Pozdor
    Myjk