    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Szczepiliście się już?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Tue, 27 Apr 2021 21:48:26 +0200

    Tue, 27 Apr 2021 19:08:04 +0200, Pete

    > Sam nie wiesz do czego się przypieprzyć. Zapamiętaj sobie raz na zawsze.
    > Wszystkie _obowiązkowe_ szczepionki to zło.

    Czyli jednak jesteś antyszczepionkowcem. Obowiązkowe szczepionki ratują
    setki tysięcy ludzi przed chorobami, poważnymi powikłaniami a także
    zgonami. Gdyby nie szczepionki to byłby totalny kibel w szpitalach, na nic
    innego byśmy pieniędzy nie wydawali jak tylko na leczenie.

    > Ale nie jestem płaskoziemcą, który neguje istnienie Covid.
    > Jest i będzie.

    Jesteś antyszczepionkowcem, to ten sam sort, do którego żadne argumenty nie
    docierają. Ja zaś uważam, że szczepionki na grypę sezonową powinny być
    obowiązkowe, bo mam dosyć ciągłego leczenia siebie i syna (wydając
    cyklicznie na leki 3x tyle co jest warta szczepionka która chroni albo
    znacznie łagodzi objawy, tak, szczepiłem się i takie właśnie mam
    obserwacje), który więcej w domu siedzi niż w żłobku -- bo w domu potrafi 3
    tygodnie siedzieć i nie pociągnąć nawet nosem, a jak tylko pójdzie do żłoba
    to najdalej po 3 dniach łapie jakieś dziadostwo od innych dzieci co to ich
    rodzice puszczają chore do placówki.

    > A jeśli już się trafiły objawy dodatkowo potwierdzone testem to
    > przyjmuję do wiadomości diagnozę.

    Ale nie przyjmujesz do wiadomości że szczepionki mają więcej zalet niż wad.
    Zdecydowanie więcej zalet. I nie przyjmujesz wiadomości, że to nie może być
    w pełni wolny wybór gdy żyjesz w społeczeństwie. A żyjesz.

    > Mało mnie obchodzi czy mi wierzysz czy nie.
    > Nie jestem w sądzie żeby od tego jak opowiem moją historię zależało czy
    > dostanę czapę czy nie.

    Jakby cię to nie obchodziło, to byś wcale nie pisał, bo po co to robić?
    Gdzie tu sens gdzie logika? Ale nie, za każdym razem jak tylko coś o
    szczepionkach, to musisz dołożyć swoje trzy grosze, choć nawet nie jesteś w
    stanie do podejmowanej PRZEZ SIEBIE dyskusji zapamiętać nazwy szczepionki
    która RZEKOMO spowodowała problem.

    > No widzisz. A ja nie pamiętam.

    To po co, pytam ponownie, w ogóle zabierasz głos w dyskusji, skoro nawet
    rzetelnie dyskusji poprowadzić nie chcesz.

    > Czy ja kogoś namawiam do rezygnacji ze szczepionek?
    > Opisałem swoją historię po podaniu szczepionki.

    Która jest po pierwsze promilem wśród ilości wykonywanych szczepień, po
    drugie nijak się generalnie ma do tematu w świetle pandemii przed którą
    jedyną sensowną obroną jest właśnie szczepionka (bo sprawdzonego leku nie
    ma).

    > I dlatego chciałbym mieć wybór.
    > Zwłaszcza że państwo w żaden sposób nie chce wspierać ofiar NOP.

    A jak państwo wspiera ofiary które zejdą z tego łez padołu bo jeden dzban z
    drugim odmówił szczepienia co doprowadziło kogoś innego (bo akurat
    antyszczepionkowcowi się upiekło i przeszedł chorobę lekko) do poważnej
    choroby, powikłań albo nawet śmierci? Może obciążać tym (leczeniem i
    odszkodowaniami) antyszczepionkowców?

    > Ale łatwiej jest im szczuć jednych na drugich, bo w tym są perfekcyjnie
    > dobrzy.

    Póki co to ty szczujesz twierdząc że szczepionki są złe (bo sam masz CAŁE
    JEDNO złe doświadczenie) i że to powinien być tylko i wyłącznie twój wybór.
    To tak jakby każdy miał decydować co może palić w kotle domowym, co robić z
    szambem, albo gdzie wyrzucać śmieci?

    --
    Pozdor
    Myjk