    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 27 Apr 2021 14:54:14 -0700 (PDT)
    <60842802$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <608430cb$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
    <sluqrid6jndg$.dlg@myjk.org> <60872521$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <16wxo646hhig9$.dlg@myjk.org> <60884550$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <a22mb5v3ufhn$.dlg@myjk.org>
    Subject: Re: Szczepiliście się już?
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 27 kwietnia 2021 o 21:48:30 UTC+2 Myjk napisał(a):
    > Tue, 27 Apr 2021 19:08:04 +0200, Pete

    > Czyli jednak jesteś antyszczepionkowcem. Obowiązkowe szczepionki ratują
    > setki tysięcy ludzi przed chorobami, poważnymi powikłaniami a także
    > zgonami. Gdyby nie szczepionki to byłby totalny kibel w szpitalach, na nic
    > innego byśmy pieniędzy nie wydawali jak tylko na leczenie.
    > Jesteś antyszczepionkowcem, to ten sam sort, do którego żadne argumenty nie
    > docierają. Ja zaś uważam, że szczepionki na grypę sezonową powinny być
    > obowiązkowe, bo mam dosyć ciągłego leczenia siebie i syna (wydając
> [...]
    Szczepionki na grype mają tragicznie niska skuteczność. Za to okazało się że zwykła
    maseczka ma wystarczająco duża skuteczność żeby ją z powodzeniem stosować w okresie
    grypowym. Wiedza o tym powinna być powszechna tak jak jest w krajach azjatyckich.
    Oczywiście w okresie grypowym należy maksymalnie ograniczyć kontakty z innymi.
    Zwłaszcza jeśli to możliwe dzieci chodzących do przedszkoli i niskich klas w szkole z
    dziadkami. Tylko jak to zrobić w kraju w którym na łeb jest 11 litrów sprytu rocznie.