  • Data: 2021-04-28 19:55:12
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Maynard Keanan <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 28 kwietnia 2021 o 17:23:15 UTC+2 Myjk napisał(a):
    > No to napisz w końcu jak ty (czy tam "twoja" partia) widzi rozwiązanie
    > problemu covidu bez szczepionek, bo chcę uwierzyć że śnię.

    Nie ma problemu szczepionek.
    Problem jest tylko w Twoim łbie. Posprzątaj tam ten bajzel i od razu Ci się rozjaśni.

    Ludzie sami powinni decydować czy chcą się szczepić czy wolą przechorować.
    Rozsądni pytają lekarzy, którym ufają zanim podejmą decyzję.
    Rząd w sytuacji epidemii może jedynie zaopatrzyć punkty szczepień we wszystkie
    dostępne na rynku preparaty, choć jak widać nawet i tego nie potrafi. Wolny rynek na
    pewno poradziłby sobie skuteczniej, jak ze wszystkim innym zresztą.