    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Szczepiliście się już?
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <X...@1...0.0.1>
    <608e9c10$1$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <608fc756$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <608ff16d$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <60900fab$3$512$65785112@news.neostrada.pl>
    <609045c6$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 03 May 2021 21:27:55 GMT

    Użytkownik FEniks x...@p...fm ...

    > Jak na razie problem wydaje się odwrotny - to ludzie chcący się
    > zaszczepić mają z tym trudność, z powodu grup priorytetowych,
    > braku szczepionek, nieudolnego zarządzania całym procesem
    > szczepień itd. Choć na szczęście to się poprawia. No i dzięki Bogu
    > ludzi rozsądnych jest sporo, co widać było choćby po kolejkach w
    > "majówkowych" punktach szczepień.

    Z tymi grupami priorytetowymi to tez jest roznie.
    Przypominam ze jeszcze w drugiej połowie marca nie wszyscy chetni z
    grupy 0 byli zaszczepieni pierwsza dawka...

    Dodatkowo podobno nie moga sie doliczyc 2mln szczepionek - słuchałem
    kilku wywiadów z politykami i na pytanie o te 2mln szczepionek kazdy
    udzielał wymijajacej odpowiedzi.

    --
    Pozdrawia... Budzik