  • Data: 2021-05-04 13:00:31
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.05.2021 o 10:17, ddddddddddddd pisze:

    > Chyba nie co do szczepień, a co do eksperymentalnego wstrzykiwania nie
    > przebadanej do końca substancji.

    A w którym momencie Ty osobiście uznałbyś substancję za w pełni
    przebadaną? Za 20 lat, kiedy już zapomnimy o tej pandemii, a przyjdą z
    pewnością następne?

    Przecież szczepionki p/covid przeszły wszystkie 3 etapy badań. W dodatku
    teraz te szczepienia są pod totalnym obstrzałem mediów, sceptyków, pod
    lupą medyków itd. Myślę, że na niewielu lekach obecnie skupia się taka
    uwaga i w związku z tym możliwość wychwycenia najdrobniejszych nawet
    efektów niepożądanych.

    > Wcale się nie dziwię, że dr uważa testy za niepotrzebne, skoro mogą
    > być nawet w 93% fałszywie pozytywne

    A skąd taka informacja, że testy są w 93% fałszywie pozytywne? Wyssane z
    palca jak sądzę. Nawet w najgorszym momencie pandemii procent
    pozytywnych testów z ogółu wykonanych nie przekraczał ok. 25%.

    Miałeś w ogóle kiedyś taki test? Ja miałam dwukrotnie i wyszedł mi
    negatywny. Podobnie moi bliscy, przy czym mój mąż testowany jest co
    tydzień.

    Słyszałam natomiast o wielu przypadkach fałszywie negatywnych testów,
    nawet pomimo ewidentnych objawów.

    --
    Ewa