  • Data: 2021-05-04 18:52:09
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.05.2021 o 14:34, FEniks pisze:

    > No ok, ale pytałam o co innego - co musiałoby się stać, byś uznał lek za
    > dobrze przebadany?

    musiałby nie być w fazie testowej i nie być wciskany na siłę przez
    media. Jak ze wszystkim - jak ktoś pisze mi maila, że włamano mi się na
    konto albo ma dla mnie 100zł, zapala mi się czerwona lampka i rezygnuję
    z dalszego czytania. Jak ktoś wciska szczepionkę jako jedyne rozwiązanie
    na grypę, albo twierdzi, że będę szczęśliwy jak w ciągu kilku lat
    zabierze moje oszczędności, to rezygnuję z uczestnictwa

    > Wiesz co, Ty się powołujesz na jakąś nieistniejącą grupę z FB, która być
    > może i była i być może ją zamknęli, ale raczej teraz nie dociekniemy
    > dlaczego.

    była na pewno, nawet udało mi się do niej dostać... kilka godzin przed
    zamknięciem (to było kilka dni temu). Niestety nie miałem czasu i nic
    nie zdążyłem tam przeczytać

    no przecież podałem ci linka powyżej

    Lukasz