  • Data: 2021-05-04 19:01:36
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.05.2021 o 17:36, Uzytkownik pisze:

    > To znaczy co?
    >
    > Skrzyknęły się wszystkie osoby, które zmarły po szczepieniu?

    nie są dopuszczane do głosu. Słyszałeś coś o tej panience co zemdlała
    zaszczepiona jako pierwsza (chyba) w TV? Tiffany Pontes. Od tamtego
    czasu o niej nic nie słychać, znaczy że wszystko ok tylko nagle nie chce
    się na ten temat wypowiadać?

    > Jakież to "skutki uboczne" kwalifikują się do tego, aby robić aferę i
    > szerzyć panikę oraz spiskować?
    >
    > Obrzęk w miejscu wkłucia, ból ręki, podwyższona temperatura, ból głowy,
    > ból mięśni, ogólne osłabienie, senność, zawroty głowy, kaszel, duszności?
    >
    > Co jeszcze?

    patrz, a od roku powyższe są wystarczające by robić aferę, siać panikę i
    wprowadzać totalitaryzm. Baaa! nawet tego nie trzeba, wystarczy
    bezobjawowa choroba!

    > U mnie po szczepionce zero reakcji do następnego dnia. Tylko troszkę
    > bolał mięsień w miejscu wkłucia. Dopiero mną sponiewierało po południu
    > następnego dnia po przyjęciu szczepionki. Ból głowy, stan podgorączkowy,
    > ogólne osłabienie, ból mięśni i stawów, złe samopoczucie i rozbicie. Ale
    > kolejnego dnia już wszystko OK. Pozostał tylko obolały i lekko
    > spuchnięty mięsień w który było wkłucie.

    Patrz, a u mnie po kowidach w domu normalnie, chociaż nie potwierdzonych
    - bo testów nie robimy - ale objawowych.

    > Uważasz, że powinienem przystąpić do tej gruby FB umarlaków i osób z
    > cyckami na plecach i penisami na czole?

    wisi mi to co masz na głowie czy w głowie

    > Covid to nie grypa. Ludzie, którzy bagatelizowali tę chorobę są mocno
    > doświadczani. Umierają w szpitalach pod tlenem i respiratorami.
    > Wychodząc ze szpitala nierzadko są wrakami ludzi, często wymagającymi
    > przeszczepów płuc.

    Albo żyją normalnie. W moim kręgu przeżyliśmy normalnie obostrzenia -
    pracując, spotykając się, imprezując. Nie mniej jestem w stanie
    uwierzyć, że jak ktoś się bardziej boi jakiejkolwiek choroby, to ją dużo
    ciężej przechodzi. A ludzie umierają, bo nie są na kowida leczeni -
    trafiają do szpitali w ciężkim stanie.

    Lukasz