  • Data: 2021-05-05 12:50:37
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.05.2021 o 18:59, Budzik pisze:
    > No własnie taki ze nie da sie dbac o siebie bo nawet jak sie
    > zaszczepisz to szczepionka ma duzo mniejsza skutecznosc niz 100%.
    > Ale czym wiecej osób sie zaszczepi tym masz mniejsza szanse ze osoba
    > bez odpornosci spotka chora osobe bez odpornosci.

    Przekonuj innych do szczepienia na Covid19, może Ci się uda.
    Ja na razie poczekam, zwłaszcza, że prace nad szczepionkami ciągle
    trwają oraz z uwagi na fakt, że koronawirusy szybko mutują i jak
    pokazuje choćby przykład Chile, szczepienia niewiele zmieniają.

    Dbanie o samego siebie to jedyne co możesz zrobić i na co masz wpływ.
    Taki jest świat - nieidealny.
    Deal with it.